Beyoncé „dovanoja jums aukštąją madą su paprastu baltu marškinėliais“, kaip naujoji Levis kampanijos „Reiimagined“ viršininkė.
„Cowboy Carter“ dainininkė, kurios naujausiame kantri albume taip pat yra daina „Levii's Jeans“, vakar pateko į antraštes, kai kampanija debiutavo ir paliko gerbėjus jaudulį.
Žudėdama skalbykloje, karalienė B pasipuošė pilnu Levis ansambliu, įskaitant baltą marškinėlį su mėlynais klubais apkabinančiais Levis džinsais ir džinsine kaubojiška kepure.
Jos platininiai šviesūs plaukai buvo pagirti palaidomis garbanomis, išryškinančiomis karamelės spalvą ir lazdyno rusvomis akimis.
Pirmasis kampanijos „Launderette“ skyrius yra prekės ženklo legendinės 1985 m. reklamos, kurioje iš pradžių buvo vaizduojamas Nickas Kamenas, vaikštinėjantis XX a. šeštojo dešimtmečio skalbykloje ir pilantis popierinį maišelį akmenų į skalbimo mašiną, perdarymas.
Vietoj akmenų Beyonce į skalbimo mašiną meta blyškius deimantus kartu su Melina Matsoukas režisuotais Levis džinsais.
„Man didelė garbė dirbti su Levi's kuriant esminę Amerikos ikonografiją“, išreiškė Beyonce pranešime spaudai. „Džinsas ant džinsinio audinio dažnai buvo matomas pro vyrišką objektyvą, todėl man svarbi ši naujoji kampanija, kuri švenčia ikonišką moterišką perspektyvą..
Beyoncé įrodo, kad ji yra jėga, su kuria reikia atsižvelgti. Su savo Cécred plaukų priežiūros linija, viskio prekės ženklu SirDavis ir kampanija Levis ji paįvairina ir demonstruoja savo verslo sumanumą.
Ką tu sakai? Karšta! arba Hmm…?
Nuotraukų kreditas: @Mason.poole