(Mados dizainerių pasikeitimas: Shareef Mosby, Heart Roberts, Durrell Dupard, Nia Thomas ir Larissa Muehleder.)
Sunku įsivaizduoti pasaulį, kuriame juodaodžių dizainerių pirštų atspaudai neegzistuoja madoje. Istorija atskleidžia, kad didžiausios įžymybės, sportininkai ir modeliai dėvėjo naujoviškus dizainus, kuriuos sukūrė arba padarė didelę įtaką juodaodžių kūrėjai. Pradedantieji juodaodžiai vizionieriai išpopuliarino daugybę šiuolaikinių mados tendencijų, pradedant zootiniais kostiumais ir baigiant sportiniais kostiumais. Juodieji dizaineriai neabejotinai buvo tie siūlai, kurie audžia patį mados industrijos audinį, tačiau jų įtaka neatsispindi jų reprezentacijoje. Tiesą sakant, tik 7,3 % dizainerių Amerikoje yra juodaodžiai (Per Zippia.com, 2021 m.), nepaisant didžiulio indėlio, dažnai susiduria su sisteminėmis kliūtimis ir rasiniais skirtumais.
Tie, kuriems pavyko įveikti šias kliūtis, tai padarė kovodami, sunkiai dirbdami, atkakliai ir daug atstumdami. Nepaisant padarytos pažangos ir augančio socialinio supratimo apie šiuos skirtumus, naujiems dizaineriams išlieka neįtikėtinai sudėtinga užsitikrinti tvirtą poziciją pramonėje. Siekdama paremti įvairias bendruomenes, kurias aptarnauja, „McDonald's USA“ pradėjo programą „Juodasis ir teigiamai auksinis mados pasikeitimas“, panaudodama savo platformą, kad padėtų aprūpinti ištekliais penkiems kylantiems juodaodžiams dizaineriams ant didybės slenksčio.
Šioje programoje dalyvauja dizaineriai iš visos šalies, įskaitant Durrellą Dupardą, Shareefą Mosby, Larissa Muehleder, Heart Roberts ir Nia Thomas. Per savo kelionę jie bus suporuoti su patyrusiais mentoriais, turės prieigą prie ekspertų vadovaujamų meistriškumo kursų, individualių mentorystės sesijų, rodomų didelėse scenose, ir turės galimybę sukurti dvi prekių linijas, įskaitant kapsulių kolekciją, kuri bus pristatyta 2025 m.
Šie jaunieji dizaineriai dalyvavo rugsėjo mėnesio Niujorko mados savaitėje su daugybe patirčių – gyvai susipažino ir pasisveikino ikoniškoje Times Square McDonald's parduotuvėje, pop-up parduotuvėje ir trumpametražių filmų premjera Black & Positively Golden Change of Fashion Symposium ir „ Tostas to Black Excellence“ priėmimas, kurį surengė „Black Excellence Brunch“. „McDonald's“ taip pat bendradarbiauja su prabangaus dizaino namais „LaQuan Smith“, kad savaitę truktų dizainerių pameistrystę ir būtų oficialus vėlyvo vakaro maisto rėmėjas jo inauguraciniame kilimo ir tūpimo tako vakarėlio vakarėlyje, svečiams patiekdamas vištienos „McNuggets“ ir bulvytes. „Golden Arches“ yra įsipareigojusi išaukštinti juodaodžiams priklausančius prekės ženklus, vadovaudama iniciatyvai „Pasirodyk ir parodyk juodai“, bendradarbiaudama su Zerina Akers „Black Owned Everything“, kur juodųjų dizainerių globėjams įteikiamas smeigtukas „Aš palaikau juoduosius mados dizainerius“. su pirkimu. NYFW metu jie skatino visus kartu su „Change of Fashion“ dizaineriais apsipirkti juodaodžiams priklausančių prekių ženklų ir dalytis ja per socialinius tinklus, pažymėdami @WeAreGolden ir @BlackOwnedEverything.
Šie dizaineriai padarė savo ženklą per NYFW. Susipažinkime su šiais juodaodžiais dizaineriais, turinčiais neįtikėtiną viziją, kurie planuoja palikti savo ženklą pramonėje ir kaip jų mentoriai padės siekti karjeros.
(Mados dizainerio pasikeitimas: Nia Thomas)
Nia Tomas
Etiketė su jūsų vardu yra drąsus įsipareigojimas prekės ženklui, kurį norite palikti pramonėje ir savo produkto vartotojams. Turėdami savo vardą, jūs stengiatės atlikti geriausią įmanomą darbą, o Nia Thomas tai parodo savo dizainuose teikdama kokybę, o ne kiekybę. Ji kuria madą, norėdama, kad kiekvienas ją dėvintis žmogus jaustųsi galingas, kartu atsižvelgdamas į tvarumą, naudodamas ekologiškus audinius. Niujorko gyventojas yra suporuotas su mažmeninės prekybos vadovu ir pirkėju Shawnu Howellu, kurio ilgametė Saks Fifth Avenue Prekių skyriaus VP vadovo patirtis padarė jį gerbiamu asmeniu šioje pramonės šakoje dėl mažmeninės mados prekybos rezultatų. Shauno mentorystė bus naudinga stiprinant Nia Thomas augimą, kuris jau pasiekė daugiau nei 30 pasaulio šalių.
(Mados dizainerio pasikeitimas: Shareef Mosby)
Shareefas Mosby
Jei yra vienas žodis, kurį Shareefas Mosby vartoja apibūdindamas savo dizainą, tai yra „netradicinis“. Harleme gimęs, Ričmonde išaugintas VICTIM15 dizaineris ir generalinis direktorius išskleidė savo mados kryptį, ėmėsi avangardo kūrinių ir visiškai panardino juos į gatvės aprangos pasaulį. Shareefo kelionė prasidėjo, kai jam buvo 15 metų Ričmonde, Virdžinijoje. Būtent per kūrybinę bendruomenę šiame mažai tikėtiname mados centre jis įkūrė savo įmonę, kuri iš drabužių prekės ženklo tapo įtraukiančia patirtimi, pabrėžiančia jo madą. Jis nuvežė savo kūrinius į pagrindinius mados centrus Niujorke ir Majamyje, siekdamas, kad prekės ženklas taptų istorija ir pelnytų pasaulinį pripažinimą. Shareef dirba kartu su Elaine Welteroth, antrąja jauniausia Condé Nast vyriausiąja redaktore ir antrąja juodaode moterimi, turinčia šį titulą per 107 metų įmonės istoriją. Kartu su šiuo pramonės pavyzdžiu „Shareef“ vadovaus žmogus, žinantis, kaip peržengti ribas ir pasiekti ilgalaikės sėkmės mados industrijoje.
(Mados dizainerio pasikeitimas: Heart Roberts)
Širdis Robertsas
Heart Roberts žino, kad madoje nėra taisyklių. Savo kūrinius jis maišo, derina, manipuliuoja ir kankina, kad sukurtų gražų darbą už įprastos kūrybinės sferos ribų. Rezultatas buvo jo paties prekės ženklas HEARTHROB. Užaugęs Brukline, Niujorko valstijoje, jis visą gyvenimą buvo susijęs su mada ir kūryba, o prasiskverbti į erdves, kurios anksčiau buvo nepasiekiamos į jį panašiems žmonėms, visada buvo vienas iš jo tikslų. Dabar jis pasiryžęs sugriauti dar daugiau ribų ir iš naujo apibrėžti, kas įmanoma šioje pramonėje. Jis bendradarbiauja su Sherri McMullen, prabangios mažmeninės prekybos parduotuvės McMullen generaline direktore ir įkūrėja, kuri per 20 ir daugiau metų karjerą mados industrijoje yra labai pasiryžusi pastebėti kylančius talentus ir tvirtai pasiryžusi pakelti juodaodžių dizainerių nuotaiką.
(Mados dizainerio pasikeitimas: Larissa Muehleder)
Larisa Muehleder
Larissa Muehleder ryšiai su žmonėmis visame pasaulyje įkvėpė jos mados kelionę. Gimusi Vokietijoje su austriečiu ir nigeriečiu, gyvenusi Paryžiuje ir galiausiai persikėlusi į Brukliną Niujorko valstijoje, jos koncepcijos, dizainai ir bendras požiūris atspindi jos pasaulinę perspektyvą ir įkvėpimą iš viso pasaulio žmonių. Muehleder, jos mados prekės ženklas, yra įgalinimo įrodymas tiek tiems, kurie nešioja jos dizainą, tiek platesnei bendruomenei, kuriai ji atstovauja. Per visą savo karjerą ji išdidžiai naudojo juodaodžius modelius, kad demonstruotų savo drabužius, ir, dešimčia kojų pirštų nuleidusi savo sprendimą, išdidžiai sakydama: „Noriu, kad juodaodžiai matytų save prekės ženkle, ypač prabangos prekės ženkle, ir matytų save kaip prabangą“. Jos mentorius šioje programoje yra Laquan Smith COO Jacqueline Cooper, pati strateginė jėga, kurios kūrybinė strategija padėjo pakelti prekės ženklą taip, kad jį dievina mados elitas. „Cooper“ neabejotinai suteiks Larissai įgūdžių ir paramos, reikalingos toliau augti kaip „Black“ prabangos prekės ženklas.
(Mados dizainerio pasikeitimas: Durrellas Dupardas)
Durrellas Dupardas
Naujajame Orleane kilęs Durell Dupard pakėlė siuvimą ir nėrimą į visiškai naują mados lygį. Įkvėptas savo tėvų ir senelių, kurie praktikavo šiuos amatus, Durrellas sukūrė keletą unikaliausių dizainų, kuriuos nešiojo kultūros ikonos. Šie vienetiniai kūriniai yra jo mados prekės ženklo Freddie Estelle dalis. Per „McDonald's Change of Fashion Program“ jo mentorė Justina McKee (Matte Collection generalinė direktorė) jaučiasi kaip „didžioji sesuo“ Durrelliui. Naršydamas pramonėje kaip juodaodis kūrėjas, jis žino, kad gali pasikliauti Justina, kuri atsakys į bet kokius klausimus arba suteiks jai patirties, kurią ji atliko organiškai sujungiant auditoriją ir palaikant jos verslo augimą.
Stebėkite šių dizainerių kelionę čia ir Instagrame @wearegolden.