Elaine Welteroth skolina savo balsą ir patirtį, kad palaikytų programą „McDonald's juoda ir teigiamai auksinė mados kaita“


Elaine Welteroth, mados kaitos mentorė

Autorius: Jameel Raeburn

Sunku kalbėti apie Elaine Welteroth be pagarbos jausmo. Jos pasiekimai per visą jos karjerą yra tik įkvepiantys. Ji tapo apdovanojimus pelniusia žurnaliste, televizijos laidų vedėja ir vyriausiąja redaktore – visa tai pramonėje, kurioje gali būti sudėtinga naršyti kaip juodaodė.

Per visą savo, net ir žinomų leidinių, redaktorės kelionę ji kovojo dėl vietos prie stalo. Ji reikalavo išteklių, pagarbos ir prieigos – ši kova yra per daug pažįstama juodaodžiams dizaineriams ir mados pramonės kūrėjams. Žvelgdami į jos, kaip perkamiausios autorės ir antrosios juodaodžio vyriausiosios redaktorės Condé Nast 100 metų istorijoje, laimėjimus, žinokite, kad ji šioje kelionėje pasirodė puikiai, nepaisant daugybės kliūčių, kurias įveikė kelyje.

Neseniai duotame interviu, kalbėdama apie iššūkius, su kuriais susidūrė savo kelionėje, ji sako:Mes nusipelnėme daug daugiau. Kodėl tiek daug darome su tiek mažai?Šios problemos ir atstovavimo trūkumas atspindi didesnį sisteminį disbalansą ir teisingumą mados industrijoje. Štai kodėl „McDonald's USA“ padeda nušviesti šiuos iššūkius ir kodėl Elaine prisijungė prie jų programos „Black & Positively Golden Change of Fashion Change“ mentore.

„Bendradarbiaudama su pasauliniu prekės ženklu, pvz., McDonald's, man didelė garbė panaudoti savo, kaip mados redaktoriaus, patirtį, patarti naujos kartos dizaineriams ir galiausiai padėti paskatinti daugiau įtraukties į juodaodžių kultūrą klestinčią pramonę.

Shareef Mosby, mados dizainerio pasikeitimas ir Elaine Welteroth, mentorė
Shareef Mosby, mados dizainerio pasikeitimas ir Elaine Welteroth, mentorė

Programoje Elaine dirbs su neįtikėtinu dizaineriu iš Ričmondo Virdžinijos, Shareefu Mosby, VICTIM15 generaliniu direktoriumi, nes jis ir toliau kuria savo vardą mados erdvėje. Galimybė skolinti „Shareef“ mentorystę yra ne tik augimo galimybė, bet ir galimybė paskatinti reikšmingus pokyčius pramonėje. Per šią programą kiekvienam dizaineriui bus pasiūlyta prieiga prie išteklių, rodomų didelėse scenose visoje šalyje, organizuojamos individualios mentorystės sesijos ir ekspertų vadovaujami meistriškumo kursai, taip pat galimybė stovėti kartu su kitais verslo grandais, įskaitant Justina McKee ( Matte Collection generalinis direktorius), Shawn Howell (buvęs viceprezidentas, vyriškų prabangių kolekcijų skyriaus vadovas Saks Fifth Avenue), Jacqueline Cooper (Laquan Smith COO) ir Sherri McMullen (McMullen įkūrėjas ir generalinis direktorius). Be to, „McDonald's“ planuoja padaryti pareiškimą per Niujorko mados savaitę, kviesdamas visus skonių kūrėjus ir įtakingus asmenis „Pasirodyk ir pasirodyk juodai“ – tai tikras raginimas veikti dėvėti juodaodžių dizainerių išvaizdą. Viskas apie juodaodžių kūrybiškumo įgalinimą ir juodaodžių dizainerių nusipelnimo blizgesį.

Elaine Welteroth, kaip redaktorės iki verslininkės, kelionė per mados industriją yra tokia, kurią galima išstudijuoti, parodant, kaip naršyti atkakliai, ketinimais, vizija ir nepajudinamu įsipareigojimu įveikti kliūtis. Darbas kartu su McDonald's Black & Positively Golden Change of Fashion programa parodo jos atsidavimą nutiesti kelią kitai kartai ir dalytis vertingomis įžvalgomis, kurias įgijo. Ji taip pat pasisako už didesnį mados pramonės įtrauktį ir teisingumą. Kartu su „Shareef“ ir „McDonald's“ jie padeda nutiesti kelią įvairesnei ir reprezentatyvesnei mados ateičiai, kuri švenčia ir vertina juodaodžių kūrėjus.

Sužinokite daugiau apie Mados pasikeitimo programą čia ir sekite dizainerių kelionę Instagram adresu @wearegolden.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -