Varnika Thukral
Londono mados savaitė šventė savo 40-metį, nes gatvėse šurmuliavo dizaineriai, modeliai ir entuziastai. Su šiuo istoriniu etapu Londonas, pagrindinė mados ir platformos sostinė, yra čia dėl visko. Rugsėjo 15 d., sekmadienį, rugsėjo 15 d., 2024 m. „The W Fashion Week“ renginyje „The W“ prisijungė prie savo stiliaus šlovės, o į rudens/žiemos pasirodymus ir raudonuosius kilimus įsiveržė didesni prekių ženklai. su platforma, bet kylantiems huzzah.
„Megabrand“ dažniausiai atsiduria dėmesio centre, kai kalbama apie reklamą, demonstracijas ir įžymybių rėmimą, ir gana dažnai atsitinka taip, kad dėmesio centre retai patenka būsimi dizaineriai. Nors sostinė pirmauja pagal madą, šiuo aspektu ji vis tiek nusileidžia. Nepaisant kosmopolitiškos miesto reputacijos, mados ir grožio scenoms dažniausiai trūksta įvairovės. Daugelis tokių prekių ženklų, kurių dizaine yra įterpta kultūra ir naujovės, niekada nepatenka į geriausių penkių šimtų ar dešimties sąrašą. Dirbdama kartu su mažmenininkais, organizatoriais, savanoriais iš viso pasaulio, bendruomenių organizacijomis ir pramonės lyderiais, W mados savaitė padeda panaikinti skirtumus ir priversti suktis ratus.
Phadria Antoinette Prendergast, The W vyriausioji redaktorė, kartu su mados technikais suburia kvalifikuotų entuziastų grupę, kad sukurtų platformą, kurioje tarptautinės ir nacionalinės įmonės būtų pripažintos. W mados savaitė, pabrėždama nepakankamai reprezentatyvius, alternatyvius ir nepasiturinčius talentus, skirta didinti marginalizuotų balsų, kurie pertvarko struktūras, iš naujo apibrėžia spalvų schemas ir išradinėja kūrybiškumą bei stilių, matomumą. Šiais metais 28 dizainerių grupė – dešimčia daugiau nei 2023 m. – iš šešių skirtingų šalių „Mercedes-Benz World“ pakilo į „The W“ kilimo ir tūpimo taką, kad nustebintų visuomenę savo meistriškumu.
Šių metų „W Fashion Week“ dalyvių grupė buvo šiuolaikiška, futuristinė ir sklandžiai patraukli. Nuo betoninių gatvės drabužių iki metalinių siluetų – jei ieškote išskirtinės aprangos šioje žiūrovų minioje, ieškokite bet kur ir visur. Nuo pačios Prendergast, kuri vilkėjo Diesel ir Prada, iki televizijos asmenybių, tokių kaip Jasmine Johnson ir Meilės salos nugalėtojas Joshas Oyinsanas, influencerių, tokių kaip Balia Adare ir Anisa Farah, verslininkų, tokių kaip Diamante Dawn Laiva ir Samantha Harding, sportininkų, tokių kaip Wyse ir Ollie Hassell-Collins. , ir modeliai, tokie kaip Josh Legrove ir Mataya Sweeting, kiekvienas interpretavo madą savo stichijoje. Tvirtindami savo buvimą ir žaidimą Londono „Mercedes-Benz“ arenoje, tarp penkių šimtų žiūrovų, prekės ženklai pakilo į sceną visa šlove ir puošnumu.
2024-ieji tapo didžiausiais iki šiol W mados savaitės metais – nuo aštuoniolikos iki beveik trisdešimties dizainerių ir prekių ženklų iš viso pasaulio demonstravo savo kolekcijas ir kūrinius iš viso 193 išvaizda. Nesvarbu, ar tai būtų gatvės apranga, vakarinės užuolaidos, laisvalaikis ar aksesuarai, mados savaitė buvo čia, kaip iššūkis, ir dizaineriai, kurie ją priėmė. Liam Brandon Murray, DETARON Couture, Prudence Young, Zhania Studio, MOUF, Iman Grine, Blu Reign, Grace pasitikėjimas, Shauna Courtney, DEFIED + Zoe Hoop papuošalai, Upsycle, Soixantethree, Gangsterus, Travel Infinite, MURMAID, HAUL, Bav Bonique Tailor, Rainbow Dropz, Voglia Swim, Matthew Joseph, Anko + Karina Immanuel ir ZastaStudio + ITELE yra keli žinomi vardai, kurie pateko į žmonių širdis.
2024 m. „W Fashion Show“ turėjo ką nors iš kiekvieno. Tokie prekių ženklai kaip „Bonifique“ ir „Voglia Swimwear“ demonstravo sportinę aprangą ir laisvalaikį, o „Prudence Young“, „Zhania Studio“, „ZastaStudio“ susuko galvą dėl savo avangardinio ir eksperimentinio dizaino. Bav Tailor kolekcija buvo įkvėpta holistinės praktikos, tačiau jos nebuvo vienintelės, kurios pasinaudojo savo paveldu: Iman Grine modernias tendencijas sumaišė su tradiciniais Maroko kultūros elementais. Matthew Josephas savo kolekcijoje apmąstė visuomenės spaudimą Nėra erdvės kvėpuoti o tokie prekių ženklai kaip Everyday Fit, MOUF, Blu Reign, Detaron Couture, Travel Infinite, Soixantethree, MURMAID, HAUL ir Gangsterus išplėtė gatvės stiliaus ir naujovių ribas. Ir Anko, ir DEFIED demonstravo savo debiutines kolekcijas: pirmoji demonstravo šiuolaikinį minimalizmą, o antroji prisilietė prie devintojo dešimtmečio nostalgijos, o Shauna Courtney ir Confidence by Grace parodė tobulą kapsulinį garderobą šiuolaikinei moteriai. „Rainbow Dropz“ ir „Upsycle“ sugrąžino mus į 2020 m. drąsių nertų kūrinių ir perdirbto džinsinio audinio tendencijas. Avalyne parūpino ITELE, papuošalais – Zoe Hoop Jewelry, aksesuarais – Karina Immanuel.
Kilimo ir tūpimo takas atspindėjo daugelį tendencijų, kurias iki šiol matėme per šį mados mėnesį. Visų pirma, kalbant apie spalvas ir tekstūras, kolekcijos laikėsi ir įtraukė natūraliai siaurą interpretacijos būdą, kad išplėstų tendencijų apimtį. Prislopinti žemiški atspalviai ir brangakmenių tonai buvo vyraujantis spalvų spektras beveik 200 įvaizdžių nuo mados iki gatvės drabužių: purvinos žalios ir rudos, garstyčių ir citrinos geltonos, niūrios mėlynos ir rožinės spalvos apėmė dizainerius ir kolekcijas. Tekstūrų žaismas buvo dar vienas išskirtinis daugelio dizainerių darbų bruožas: lytėjimo detalės iš neryškių, tvirtų, suvaržytų ir pleiskanojančių medžiagų suteikė kilimo ir tūpimo takui jutiminį pojūtį. Siekdami įnešti į drabužius žemišką ir natūralų pojūtį, dizaineriai ir kuratoriai panaudojo įvairius spalvų derinius ir tekstūrų pavyzdžius, kad perteiktų gamtos grožį, kaip jie ją interpretuoja.
Palaikoma kruopščių padėjėjų, redaktorių, stilistų, vizažistų, socialinių ir skaitmeninių grupių, stiuardų ir žurnalo darbuotojų komandos, kilimo ir tūpimo takas buvo sukurtas bendromis nuotolinėmis ir neprisijungusių, entuziastų ir (arba) dalyvių pastangomis. Iki kito ciklo, kitos arenos ir kitos temos žurnalas siūlo jums gerą pasiūlymą ir kviečia sveikinti mados meną kaip meną, paįvairintą. Nesaugomi vartai.