XVIII amžiaus pinkai: 1700 -ųjų

Pastaba: Šis įrašas iš pradžių prasidėjo kaip tas, kuris apėmė keturis XVIII amžiaus dešimtmečius. Kuo daugiau aš tyrinėjau, tuo labiau supratau, kiek yra turinio, todėl įrašiau įrašą į dešimtmečius ir vėl išleidau jį daugiau užrašų ir daugiau vaizdų.

Mano įrašai apie XVIII amžiaus drabužius purpuriniais atspalviais ir juostelių kryptis XVIII amžiaus rankovėmis buvo tokie populiarūs, kad maniau, kad jums gali patikti visa serija apie raštus ir spalvas. Galite tiek išmokti, tiesiog žiūrėdami į krūvą drabužių iš bet kurios eros drabužių vaizdų su viena vieninga detale.

Pagalvok rožinė

Pirmajai savo temai išsirinkau rožinę.

Kokie rožinės spalvos atspalviai buvo populiarūs XVIII amžiuje? Ar yra įrodymų, kad tie atspalviai buvo daugiau ar mažiau populiarūs tam tikrais dešimtmečiais, ar dažniausiai naudojami ant vieno tipo drabužių?

Net jei nėra aiškių tendencijų, pažvelgti į visus išlikusius „Pink“ ir „Pink“ vaizdus yra naudinga atkuriant drabužius ir aksesuarus, naudojant spalvas ir raštus, kurie atrodo autentiški. O kas nemėgsta krūvos gražių, gražių rausvų?

Pradėjęs surinkti vaizdus, ​​beveik iš karto supratau du dalykus. Pirma, beveik kiekvienas įmanomas rožinės spalvos atspalvis pasirodo esant XVIII amžiaus drabužiams ir portretams. (Taip, net karšta rožinė!). Antra, rožinė buvo toli, daug labiau paplitę XVIII amžiaus drabužiuose, nei buvo purpuriniai. Ar buvo pigiau ir lengviau dažyti? Arba, atvirkščiai, brangesnis, taigi labiau statuso simbolis? O gal rožiniai atspalviai buvo tiesiog madingi per šimtmetį?

Kadangi rožinė buvo daug dažnesnė, aš sulaužiau rožinį postą į dešimtmečius. Taigi dabar jūs galite mėgautis keturi (ir gal daugiau (tikrai Be to, aš turėjau jį suskaidyti į individualius dešimtmečius, taigi dabar yra 10 (!)) 18 -ojo amžiaus savaitės rožiniai!

Aš taip pat pasidariau šiek tiek protingas ir bandžiau paskelbti to laiko paveikslą ar atspaudą, o tada iš to paties laiko intervalo panašiame rožinės spalvos atspalvyje.

Išlikę tekstilės ir paveikslai rodo, kad per pirmąjį XVIII amžiaus dešimtmetį nešiojama daugybė rožinės spalvos, pradedant nuo vos rausvos šio važiavimo įpročio rausvos spalvos:

Kneller, Godfrey; Frances Pierrepont, vėliau Mar, Evelyn Pierrepont dukra, 1 -asis Kingstono kunigaikštis; Nacionalinis Škotijos patikos fondas, Alloa bokštas; http://www.artuk.org/artworks/frances-dvens-of-eelyn-pierpont-1st-duke-of-kingston-195726

(Parodyta moteriai, turintiems žaviausius šeimos ryšius. Jos vyresnioji sesuo buvo nuostabi ponia Mary Wortley Montague, kuri parašė Turkijos ambasados ​​laiškus ir supažindino su raupų pasėjimu Anglijai, o ji vedė Johną Erskiną, 1 -ąjį Marco kunigaikščią, pagrindinę Jacobite sukilimo figūrą).

Štai šiek tiek tamsesnė rožinė toje pačioje šeimoje:

Michaelas Dahlas I; Dorothy Yard (d.1723), ponia Alexander Luttrell (?); „National Trust“, Dunsterio pilis; http://www.artuk.org/artworks/dorothy-yard-1723-mrs-lexander-luttrell-99762

Michaelas Dahlas I; Dorothy Yard (d.1723), ponia Alexander Luttrell (?); „National Trust“, Dunsterio pilis; http://www.artuk.org/artworks/dorothy-yard-1723-mrs-lexander-luttrell-99762

Ir tekstilė su centrine gėlė iš dviejų aukščiau parodytų atspalvių, taip pat gėlės iš daugelio kitų rožinių atspalvių:

Tekstilės fragmentas, galbūt olandiškas, ilko satino damaskas, papuoštas šilko ir metalo apvyniotu siūlu, apie 1700 MFA Boston, 96.420A

Tekstilės fragmentas, galbūt olandiškas, šilko satino damaskas, papuoštas šilko ir metalo apvyniotu siūlu, apie 1700, MFA Boston, 96.420A

Tokį audinį galėjo būti naudojamas ant sienų, baldų ar, rečiau drabužių.

Tekstilės fragmentas, galbūt olandiškas, ilko satino damaskas, papuoštas šilko ir metalo apvyniotu siūlu, apie 1700 MFA Boston, 96.420A

Tekstilės fragmentas, galbūt olandiškas, šilko satino damaskas, paplitęs šilko ir metalo apvyniotu siūlu, apie 1700 MFA Bostono, 96.420A

Štai grožis skaistaloje rožinėje su karmino juostelėmis plaukuose

Pierre'o Goberto sekėjas (1662–1744), numanomas Marie Louise Élisabeth d'Orléans (1695–1719), Philippe dukra, Orléans kunigaikščio dukra. CA 1705

Pierre'o Goberto sekėjas (1662–1744), numanomas Marie Louise Élisabeth d'Orléans (1695–1719), Philippe dukra, Orléans kunigaikščio dukra. CA 1705

Ir prijuostė, išsiuvinėta skaistalais:

Prijuostė (Prancūzija), XVIII amžiaus pradžios Cooper Hewitt Design Museum, 18386997

Prijuostė (Prancūzija), XVIII amžiaus pradžios Cooper Hewitt Design Museum, 18386997

Čia yra persikų rožinė rožinė spalvos šilko pamušalu Mary Mansel's Banyan:

Michaelas Dahlas I; Garbinga Mary Mansel, ponia John Irvory Talbot; „National Trust“, „Lacock Abbey“, „Fox Talbot“ muziejus ir kaimas; http://www.artuk.org/artworks/the-honourable-mary-mansel-mrs-jhn-ivory-talbot-101000

Michaelas Dahlas I; Garbinga Mary Mansel, ponia John Irvory Talbot; „National Trust“, „Lacock Abbey“, „Fox Talbot“ muziejus ir kaimas

Ir visi, gana pasakiškai „Bonkers“, apsirenkite persike:

Miguelis Jacinto Meléndezas (1679–1734), María Luisa Gabriela de Saboya portretas. 1708. Colección del Marqués de Santillana. Palacio del Infantado. Gvadalajara

Miguelis Jacinto Meléndezas (1679–1734), María Luisa Gabriela de Saboya portretas. 1708. Colección del Marqués de Santillana. Palacio del Infantado. Gvadalajara

Šis audinys išblukęs, tačiau galėjo būti panašus atspalvis arba ryškesnis atspalvis.

Šilko Damasko ilgis, CA 1700 MFA Bostonas, 95.1050

Šilko Damasko ilgis, CA 1700 MFA Bostonas, 95.1050

Ir tamsesnė versija Peach šeimoje:

Pierre Gobert, Orléans Élisabeth Charlotte portretas (1676–1744) su savo seniausiu sūnumi Luisu iš Lotaringijos (1704–1711)

Pierre Gobert, Orléans Élisabeth Charlotte portretas (1676–1744) su savo seniausiu sūnumi Luisu iš Lotaringijos (1704–1711)

Ir štai šiek tiek aiškesnis persikų rožinė spalva ant audinio:

Austi šilkas, 1695–1710, Prancūzijos Viktorija ir Alberto muziejus

Austi šilkas, 1695–1710, prancūzų, Viktorijos ir Alberto muziejus

Čia yra dar keletas koralų, veržiančių lašišos rausvas:

Priskirta Pierre Gobert (1662–1744), ponia rožinėje, CA 1700

Priskirta Pierre Gobert (1662–1744), ponia rožinėje, CA 1700

Michae Dahl IL; Anne Salvin (d.1731), ponia Walter Strickland; „National Trust“, Sizergh pilis; http://www.artuk.org/artworks/anne-salvin-1731-mrs-walter-strickland-132098

Michae Dahl IL; Anne Salvin (d.1731), ponia Walter Strickland; „National Trust“, Sizergh pilis;

Ir pasakiškas keistas šilkas tame pačiame:

Brocaded Silk ilgis, 1700, Prancūzija, MFA Bostonas, 48.1168a

Atrodė, kad šie atspalviai buvo ypač populiarūs kaip pamušalai:

Michaelas Dahlas I; Seras Thomasas Hopsonnas (1642–1717); Nacionalinis jūrų muziejus; http://www.artuk.org/artworks/sir-thomas-hopsonn -16421717-173368

Stomacheris (tikriausiai iš vaizdo apsiausto) 1690–1710, prancūziškai? Šilko austi gėlių raštu, Viktorijos ir Alberto muziejus

Stomacheris (tikriausiai iš vaizdo apsiausto) 1690–1710, prancūziškai? Šilko austi gėlių raštu, Viktorijos ir Alberto muziejus

Vienas rožinės spalvos atspalvis, kuris dažnai rodomas per XVIII amžių, yra minkšta rausva-lilac, kuri taip pat gali tikti po purpurine juosta. Čia jis parodytas dviem elegantiškoms jaunoms merginoms ir per daug „keisto“ šilko (sužinokite daugiau apie jas čia).

Pierre'o Goberto sekėjas, Orléans Élisabeth Charlotte portretas (1676–1744), Liudviko XIV dukterėčia

Pierre'o Goberto sekėjas, Orléans Élisabeth Charlotte portretas (1676–1744), Liudviko XIV dukterėčia

Pierre'o Goberto ratas (1662–1744), jaunos mergaitės portretas rožinėje satino suknelėje, saugančioje jos biseleur nuo paukščių savininko, XVII amžiaus pabaigos arba XVIII amžiaus pradžios pradžios

Pierre'o Goberto ratas (1662–1744), jaunos mergaitės portretas rožinėje satino suknelėje, saugančioje jos biseleur nuo paukščių savininko, XVII amžiaus pabaigos arba XVIII amžiaus pradžios pradžios

Suknelės audinys, „Spitalfields“, Anglija, ca. 1708 m.

Aš visada taip šiek tiek apgavau, pasirinkdamas XVII amžiaus pabaigą, kad atitikčiau šiuos du jaunus vyrus ir jų niūrius rožinio kaklo juosteles bei Nicolasą žymiai mažiau oficialioje aprangoje. Aš tiesiog maniau, kad rodyti kaspinus su kaspinais buvo per daug galimybės perduoti.

Po Pierre'o Goberto - jauno džentelmeno CA 1700 portretas

Po Pierre'o Goberto – jauno džentelmeno CA 1700 portretas

Po Pierre'o Goberto - jauno džentelmeno CA 1700 portretas

Po Pierre'o Goberto – jauno džentelmeno CA 1700 portretas

Nicolas de Largillière, 1707 m., Nacionalinė meno galerija, Vašingtono DC

Nicolas de Largillière, 1707 m., Nacionalinė meno galerija, Vašingtono DC

„Muff French“ apie 1680–90, Prancūzija, MFA Bostonas 38.1266

„Muff French“ apie 1680–90, Prancūzija, MFA Bostonas 38.1266

Klasikinis rožinis juostelių atspalvis taip pat pasirodo visame audinyje:

Priskirtas Pierre'ui Gobertui - ponios portretas rožinėje su gėlėmis, CA 1700

Priskirtas Pierre'ui Gobertui – ponios portretas rožinėje su gėlėmis, CA 1700

Pierre'o Goberto ratas (1662–1744

Pierre'o Goberto ratas (1662–1744

Ir čia yra gėlių brokatas toje pačioje rožinės šeimoje:

Brokaduotas šilkas, XVIII amžiaus pradžioje, „Continental Europa“, MFA Bostonas 96.428

Brokaduotas šilkas, XVIII amžiaus pradžioje, „Continental Europa“, MFA Bostonas 96.428

Taip pat yra daugybė labai panašių atspalvių pavyzdžių, kaip šis gilios rožių atspalvis:

Lancelot Volders, Marie Louise iš Hesse-Kassel su savo seserimis 1709 m.

Lancelot Volders, Marie Louise iš Hesse-Kassel su savo seserimis 1709 m.

Šis stomacheris pasižymi panašių spalvų siuvinėjimais:

Stomacheris, 1700–20, MFA Bostonas, 1909 4 4

Stomacheris, 1700–20, MFA Bostonas, 1909 4 4

Ir dar giliau į rožinę raudoną:

Michaelas Dahlas I; Galinio admiro baziliko Beaumont (1669–1703); Nacionalinis jūrų muziejus; http://www.artuk.org/artworks/rear-admiral-basil-leaumont-16691703-173372

Michaelas Dahlas I; Galinio admiro baziliko Beaumont (1669–1703); Nacionalinis jūrų muziejus; http://www.artuk.org/artworks/rear-admiral-basil-leaumont-16691703-173372

Šis „Proto-Bizarre“ šilkas toje pačioje šeimoje turi daugybę atspalvių:

Austi šilkas, damask lancé su žemių ataudų lizeré efektais, 1675–1700, prancūzų ar italų kalba; Proto-Bizarre; Žalios ir baltos spalvos Viktorijos ir Alberto muziejus

Austi šilkas, damask lancé su žemių ataudų lizeré efektais, 1675–1700, prancūzų ar italų kalba; Proto-Bizarre; Žalios ir baltos spalvos Viktorijos ir Alberto muziejus

Kaip pavyzdys, kaip ryškus kai kurie Ca. 1700 PORINS buvo, čia yra du portretai ir maišas su smogančiomis rožinėmis spalvos:

Godfrey Knelleris, Elizabeth Southwell portretas, 1705 m., (C) žemyn apygardos muziejuje; Pateikia viešojo katalogo fondas

Godfrey Knelleris, Elizabeth Southwell portretas, 1705 m., (C) žemyn apygardos muziejuje; Pateikia viešojo katalogo fondas

Nicolas Walraven Van Haften - šeimos portretas interjere - 1982.139 - Dailės muziejus Bostonas, 1700

Nicolas Walraven Van Haften – šeimos portretas interjere – 1982.139 – Bostono dailės muziejus, 1700 m.

„Pouch“, XVIII amžiaus pradžios, rusų, šilko, metalo, Bruklino muziejaus kostiumų kolekcija Metropoliteno meno muziejuje 2009.300.1723

„Pouch“, XVIII amžiaus pradžios, rusų, šilko, metalo, Bruklino muziejaus kostiumų kolekcija Metropoliteno meno muziejuje 2009.300.1723

Ir mes baigsime portretu, kuriame pavaizduoti du skirtingi rožinės spalvos atspalviai, kurie gali būti vienas iš švelniausių XVIII amžiaus karališkųjų portretų, kuriuos aš kada nors mačiau:

Archduchess Maria Josepha kaip vaikas - Hanoveris, Landesmuseum 1704-5

Archduchess Maria Josepha kaip vaikas-Hanoveris, Landesmuseum 1704-5

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -