Įgyvendinta svajonė – mados bomba kasdien


Treena Marie Veal, „The Treena Marie Collection“ (TMC) dizainerė vizionierė, Niujorko mados savaitės metu pristatys savo pavyzdinį prekės ženklą „The Bomb Fashion Show“. Tai pirmas kartas per daugiau nei dešimtmetį, kai „Treena“ pristato visą kolekciją, skirtą specialiai TMC. Nors bėgant metams ji kūrė nestandartinius dizainus draugams ir šeimos nariams, šis pasirodymas turi ypatingą reikšmę, nes pristato dizainus, kurie tikrai ateina iš širdies.

„Tikiuosi įkvėpti kitus jaunuosius mados verslininkus, kurie tik pradeda savo veiklą šioje srityje. Prekės ženklo kūrimas užtrunka, tačiau būkite susikaupę – sunkus darbas atsiperka. Niekada nepaleisk savo svajonių. Jau kurį laiką buvau šioje kelionėje ir tai daugiau nei tik aistra – tai įgyvendinta svajonė“, – sako Treena. „Savo prekių ženklais stengiuosi išryškinti geriausias ir paskatinti juos drąsiai ir ryžtingai siekti savo svajonių.

Kolekcija, kurios šaknys yra autentiškumas ir naujovės**

Treena, verslininkė, turinti tiek mados, tiek namų dizaino žinių, tampa vis labiau žinoma dėl savo novatoriško požiūrio į stilių. Jos atidus žvilgsnis į detales ir aistra kurti pritaikomus, praktiškus kūrinius skatina „Treena Marie“ kolekciją įsitvirtinti mados industrijoje. Sukurta atsižvelgiant į šiandienos profesionalų poreikius, kolekcijoje pabrėžiami jos firminiai individualūs kostiumai ir pristatoma darbo ir žaidimo tema, atitinkanti greitą tikslinės auditorijos gyvenimo būdą.

Augimo ir atsidavimo kelionė

Ši kolekcija yra daugiau nei tik mada; Tai atspindi Treenos, kaip juodaodei priklausančios ir finansuojamos dizainerės, kurianti savo įmonę, kelionę. Daugelį metų kurdama individualų dizainą draugams ir šeimos nariams, Treena dabar pristato kolekciją, kuri pabrėžia jos įsipareigojimą kokybei, stiliui ir tvarumui. Išskirtinis šios kolekcijos bruožas yra išskirtinis tvarus audinys – medžiaga, kurios ji negalėjo sau leisti naudoti praeityje, bet dabar ją išdidžiai naudoja, simbolizuojančią jos augimą ir atsidavimą mados industrijai.

Be mados, Treena taip pat padarė savo pėdsaką namų dizaino pasaulyje. Neseniai išleistoje savo knygoje „Renovate to Elevate“ ji dalijasi savo vizija ir detalėmis, kurias ištobulino per ilgus namų rekonstrukcijos ir reabilitacijos metus. Tas pats dėmesys detalėms atsispindi jos požiūriu į mados dizainą, kur ji sklandžiai derina estetiką su funkcionalumu.

Inovatyvūs antriniai prekės ženklai po TMC skėčiu

Pagal TMC skėtį „Treena“ sukūrė du specialius antrinius prekės ženklus, kurių kiekvienas siūlo unikalų darbo ir laisvalaikio sintezės vaizdą. Pirmasis antrinis prekės ženklas skirtas galvos apdangalams, pagamintiems iš aukštos kokybės audinių, pasižyminčių nepriekaištingu meistriškumu ir novatorišku dizainu, leidžiančiu sklandžiai pereiti nuo biuro prie laisvesnės aplinkos. Antrasis antrinis prekės ženklas orientuotas į stilingą, bet patogią aprangą, pavyzdžiui, sportinius kostiumus ir marškinėlius, siūlančius universalumą ir nesenstantį stilių. Šios galimybės puikiai papildo kostiumus, įkūnydamos komforto ir rafinuotumo balansą.

Garbė būti platformos, kuri švenčia juodaodžius dizainerius, dalimi

Dar daugiau įspūdžių, Treena yra didžiulė garbė būti neįtikėtinos juodaodžių dizainerių platformos dalimi, kurią sukūrė vizionierė Claire Sulmers iš Fashion Bomb Daily. Claire buvo juodaodžių talentų pakylėjimo ir demonstravimo mados industrijoje pavyzdžiu.

Dalyvauti platformoje, kuri pakylėja ir demonstruoja jaunus juodaodžius talentus mados industrijoje, yra ne tik garbė, bet ir nepaprastai įdomu būti jos dalimi. sako Treena.

Įvairiapusė karjera, apimanti madą ir dizainą

2013 m. Treena persikėlė iš Atlantos į Los Andželą, o tai pažymėjo naują jos karjeros skyrių. Tačiau ji ir toliau laikosi dviejų pakrančių gyvenimo būdo, gyvena dinamiškame trikampyje tarp Ohajo, Atlantos ir Los Andželo, o laiką leidžia su tėvais rytinėje pakrantėje.

„SVAJONĖ neleis tau pailsėti“ Treena apmąsto savo besitęsiančią kelionę, liudijančią jos atsparumą, kūrybiškumą ir nepaliaujamą atsidavimą savo aistroms. „Treena Marie Collection“ nėra tik prekės ženklas – tai jos gyvenimo darbo ir vizijos atspindys, sujungiantis geriausias mados, dizaino ir verslumo dvasias.




Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -